lördag 19 december 2009

Kan någon snälla förklara?!

Vad är det som händer? Obama har fått Nobels fredspris... bara genom att inte kriga har jag gjort mer för världsfreden än Obama... så jag är alltså mer förtjänt av fredspriset än vad han är.

Och inte nog med det, det är ju som ni alla säkert vet ett stormöte om den globala uppvärmningen i Danmark för tillfället... EU och USA har fräckheten att kräva att U-länderna drar ner på sina utsläpp... vilket innebär att dem måste dra ner på sin tillverkning... vilket i sin tur innebär att dem måste dra ner på sin konsumtion... dem konsumerar knappt så att dem överlever... kolla USA och EU länderna!

Världen känns så upp och ner ibland...
Många saker lider den här världen brist på men idioti är ju inte en av dem sakerna... det är helt klart det! Fan va trött jag bli!

Jag var bara tvungen att säga det... tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar