tisdag 12 januari 2010

Carolina stands up!

Nu är det såhär att jag ska bli stand up komiker... vilket inte är ett nysatt mål i och för sig men nu står jag för första gången på allvar i startgropen för min karriär! Jag ska starta ett eget företag där jag hyr ut mig själv som stand up komiker. Jag har startat en grupp på facebook där jag ska försöka marknadsföra mig själv och jag är tacksam för alla medlemar jag får. Jag har också startat en jobb-blogg som heter www.carolinastandsup.blogspot.com där ni får följa med mig från början på min väg till scenen och skratten. Kommer senare också att blogga där om mina gigg. Den här bloggen kommer fortsätta vara min blogg om mig själv och mina äsikter... precis som förut.

Tacksam för allt stöd och all uppbakning... jag har ingen jävla aning om vad jag har gett mig in på, men nu bär det av!

Kram
Carolina

1 kommentar: