fredag 15 januari 2010

Det finns människor . . .

Det finns människor som finner sin väg rakt in i ens hjärta, som får än att se livet ur ett nytt perspektiv, som sakta men säkert får än våga känna tillit trotts att så många andra har svikit, som kör runt än i en bil mitt i natten planlöst för att man mår skit och behöver någon att vara med, som fortfarande är en stabil punkt när resten av ens värld rasar samma, som kommer till BB när man fött, som kör gasen i botten till Hötorget för att man ropat efter hjälp, som får än att skratta med bara några ord och som får än att le bara igenom att dyka upp i ens tankar. 
Det finns människor som stöttar än i projekt man startar och tror på än och ens förmåga att klara vad som helst, som kan säger "din häxa" och "stenkastare" med värme i rösten, som låter än köra olagligt i sin bil med risk att förlora körkortet bara för att gör än på gott humör...


Det finns människor... eller människa... eller ängel...


Lust att röka vattenpipa snart?

6 kommentarer:

  1. tack.... jag älskar dig oxå din häxa

    SvaraRadera
  2. Ni två borde ju fan gifta er!

    SvaraRadera
  3. http://www.exmuslim.net/Sverige/om%20oss.htm

    SvaraRadera
  4. Inga islamofobiska länkar i min blogg tack! Kommentarer är välkommna men håll er till inläggets ämne och jag vill INTE...jag repeterar INTE ha islamofobiska, honomfobiska eller rasistiska inlägg av nåt slag i den här bloggen. Och vem FAN är du?? Om du ska komma och snacka skit, skriv ditt namn och dölj inte vet du är genom att heta "Anonym"!!

    SvaraRadera
  5. vad menar du med Islamofobisk sida? sidan ja länkar till handlar om folk som har lämnat sin religion trots att det är förenligt med dödstraff att lämna islam

    SvaraRadera
  6. Carolina kan du ringa mig.. har tappat bort ditt nr 070-478 41 32 mvh.Ferhat

    SvaraRadera