måndag 5 oktober 2009

Första inlägget

Det här är då mitt första inlägg i nya bloggen
För gamla inlägg: schlagergirl.blogg.se
För nya inlägg är det den här sidan som gäller.

Jag ska försöka blogga flitigare i den här bloggen än vad jag gjorde i den förra. Ibland blev det lite glest, men dock utav en god anledning.
Jag kan ju redan nu säga att jag kommer inte lägga upp sjuhundrafemtioelva inlägg par vecka om min outfit eller "jag har haft en tråkig dag idag" i min blogg. Jag vill blogga om saker som jag tycker är värt att blogga om.

Hoppas på att få många läsare i och med att jag faktiskt anser mig ha nåt att säga till er.

Så ge snälla bloggen en chans i alla fall...
Om jag känner mig själv rätt så kommer min blogg handla en hel del om

*Politik
*Humor
*Känslor

och kanske lite vardagliga saker också, men bara om det säger något om vem jag är eller hur jag ser på saker och ting i livet.

Ni får jätte gärna kommentera inläggen och komma med önskemål om olika ämnen som ni vill att jag bloggar om...

Puss och kram!

Carolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar