tisdag 6 oktober 2009

Kan Israel bara sluta gnälla?

Nu är det här inte det nyaste nytt men jag måste ändå skriva ett inlägg om Israels reaktion på Aftonbladets artikel om de palestinska killarna som blev ihjälskjutna, bortförda och tillbaka lämnade utan organ.

Aftonbladet (för förövrigt är en tidning jag normalt HATAR) publicerade en  artikel för ett tag sen där journalisten berättar om att han har träffat familjer i Palestina som förlorat sina söner. Sönerna kom hem igen, fast död, uppsprättade och igensydda... 
Allt den här journalister faktiskt säger är att sönernas mammor ska ha rätt att få veta vad deras pojkar varit med om. Det är allt... 


Israel rasar som vanligt...  begär att vår regering ska ta avstånd och be om ursäkt för artikeln..

Israel hävdar att den är ... gissa vad... 

Anti semitisk!!


Som vanligt, man kritiserar Israel och då stödjer man helt plötsligt ett folkmord som skedde på 40-talet. Jag tycker det skönt att folk inte är långsökta i alla fall! 


Israel vill ju ses som en demokrati som alla andra... vilket för det första är omöjligt i och med att det är en ockupationsmakt... men om vi för ett ögonblick bortser från det.


Då är alltså Israel en "demokrati" som andra länder och människor inte får yttra sig kritiskt om!
KOM IGEN!! Och folk gnäller på Palestina på grund av Hamas!! Kolla vilka muppar som styr Israel!!


Att fördöma sionistiskt våld är INTE detsamma som att hata judar. Kan vi snälla bara komma överrens om det en gång för alla?


Sen vill jag bara meddela mina kära läsare om palestinier är semiter. Så att vara palestinier och anti semit verkar ju lite självhatiskt, tycker ni inte? 


Aja, jag har stört mig på det här ett tag nu... men nu är det sagt i alla fall..


Ta hand om er!

1 kommentar:

  1. problem bara problem synd att det inte finns några vettiga personer som sitter vid makten i Palestina och Israel

    SvaraRadera